Sunday, January 27, 2013

CD "Distant past"

Putujući po mjestima na kojima su nekada, u vrijeme neolitskih kultura Stare Europe, od Mađarske, preko Bugarske, pa preko Krete sve do središnje Turske, moji duhovni pretci živjeli, voljeli i plesali, osim misli i ideja za knjige "Povratak Boginje" i "Duša Stare Europe", "hvatao" sam i davno zaboravljene zvukove i ritmove.

Tada i tamo, osluškivao sam, plesao, pokušao zapamtiti... Nakon toga, i nakon što su knjige bile napisane, a dosta toga već isplesano u obliku neodance-a, u jesen 2008. godine sam konačno uhvatio vremena i pokušao se prisjetiti svega što sam doživio. Ovaj put ne kroz pisanje, već kroz glazbu. Koliko god je bilo u mojoj moći, koliko god mi je bilo podareno, mnoge sam noći proveo uz digiridoo, gitare i ostale instrumente, pokušavajući izraziti ono što je čula moja duša.

Prošlo je, eto, dvije godine nakon toga, i sada vam konačno mogu predstaviti te ritmove, glazbu, zvukove... Ne znam koliko sam doista bio vjeran unutarnjem originalu, ali dao sam sve od sebe. S rezultatom sam zadovoljan iako u izgubljenoj prošlosti koje se prisjećam, ima još toga što čeka neko drugo vrijeme, ali i slobodu i spremnost za izražavanje.

CD Distant past možete dobaviti preko Dvostruke duge, a dijelove svih pjesama možete poslušati na profilu virtualne grupe "The Breath". Svi ritmovi Distant pasta popraćeni su odgovarajućim ritmom disanja koje će neodanceri prepoznati iz večernjeg rituala i drugih praktičnih dijelova neodancea. Dah je uvijek izraz života, a za neodance i neokulturu to je bila živuća stvarnost.

Pjesma "Where to go" već je poslužila kao pozadina za video spot "NeoCulture", a u ime objave dugo stvaranog CD-a, darujem vam video spot "Transformation Phase". Zahvaljujem plesačicama na suradnji!

(PS: YouTube je iz nekog razloga znatno "popapao" basove na toj pjesmi – ili je barem tako na mojem kompjuteru – original na CD-u ima doista snažan sub-bas koji zahtijeva slušanje na dobroj opremi.)